
Szállítási, fizetési illetve átvételi módok
Megrendelhető termékek köre
A Szolgáltató által forgalmazott valamennyi termék orvostechnikai eszköz, és egyben gyógyászati segédeszköz is.
Magyar nyelvű, részletes használati útmutatóval rendelkezik, melyet Szolgáltató a termékről kiállított számlával, és az egyéves garancia igazolásával együtt a termék kiszállításával egyidejűleg bocsát a Megrendelő rendelkezésére.
Kérjük, a használati útmutatót figyelmesen olvassa át, és a megrendelés előtt honlapunkon tájékozódjon a használatot esetlegesen kizáró tényezőkről is!
A szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek. Magyarországon kívülre Szolgáltató nem teljesít kiszállítást.
Készülékeinket részletes magyar nyelvű használati utasítással szállítjuk, és egy év garanciát vállalunk.
Az alábbi szállítási, fizetési ill. átvételi módok választhatók a rendelés során:
Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!
Fizetéshez használhatod:
- Házhoz szállítás DPD futárszolgálattal
- Postahivatali, MOL vagy COOP PostaPonton történő átvétel
- Személyes átvétel telephelyünkön
- Átvételi lehetőségek
- A Vásárló az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:
Mit jelent a BARION™?
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Fizess kényelmesen bankkártyával A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
- Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
- Visa vagy Electron bankkártyádat
- Amex bankkártyádat
- A Szolgáltató a leadott Megrendelést külön e-mailen igazolja vissza, amely visszaigazolás az Ügyfél ajánlatának elfogadását vagy elutasítását tartalmazza. (Ez nem azonos a megrendelés beérkezését automatikusan visszaigazoló e-maillel, hiszen a Megrendelés leadása után a Vásárlóhoz email útján érkezett automatikus rendszerüzenet csak a Megrendelés rögzítéséről szól, tájékoztató jellegű és nem jelenti a Megrendelés Eladó általi visszaigazolását.). Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail útján megkapja az Eladótól a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget, ha a hibásan megadott elérhetőségek vagy hibás e-mail cím megadása miatt az elektronikus visszaigazolás elmarad, illetve nem megfelelő módon kerül kézbesítésre. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben előzetesen megállapodnak.
- V) A megrendelések feldolgozása és teljesítése
- Az Eladó – a Vásárló egyidejű értesítése mellett, jogkövetkezmények nélkül – törölheti a Vásárló Megrendelését, az alábbi esetekben:
- Általános teljesítési határidő: a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 1-3 munkanapon belül. A felek kölcsönös megállapodás esetén ettől eltérhetnek.
- Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék előre nem látható és el nem hárítható okból nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. Ilyen esetben ha a Felhasználó eláll a vásárlástól, az általa befizetett összeget a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti.
Elérhetőségeink
Kérdése van?
Keressen minket az alábbi elérhetőségeinken:
- 1162 Budapest (Árpádföld), Cserhida u. 8.
- +36 1/409-36-43
- saxmed@saxmed.hu